Pages

Thursday, March 7, 2013

Snow Cheese Cup Cake

Sebenarnya dah lama tak buat kek ni, kek ni lah pelajaran pertama saya... kek ni jugak membuatkan hati berkocak ingin mencuba... memang tergoda kalau memandang... apatah lagi kalau dah ada depan mata... mahu dingap sahaja...kebetulan haritu buat saja2 nak makan, dan yang selebihnya bawa pi ofis... emm pastu dapat pulak tempahan dari Kak Wan, Kak Tie dan Anne.. terima kasih yer... sebab sudi oder dari SC..
Semalam tengah bake untuk Kak Wan pastu ada lebih letak dalam cu... haa. macam cute jer... nanti bolehlah letak dalam Chiller kat Hotel... emm pasti menggoda jiwa raga mereka diluar sana... ahaks... perasan sendiri...





Oder dari kak Wan Tq Kak



Bila buh Love ni comey sikit.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...